Categorieën

woensdag 5 november 2014

Liebster Award

Hee allemaal,

Dit is iets heel anders dan een verhaal, dat komt omdat ik genomineerd ben voor de liebster award door Anne-Lynn. Natuurlijk leek het mij leuk om deze nominatie te gaan doen. Dus hier komen een paar regels voor als je genomineerd bent en als je hem gaat doen.




 We moeten dus beginnen met 11 feitjes over mijzelf. Dus let's start!
1. Ik ben geboren op 29-02-2000
2. Ik heb 2 cavia's, Elvis & Junior
3. Ik heb een nieuwe hobby, namelijk piano
4. Mijn lievelingseten is sowieso pizza!
5. Later wil ik graag een hond, namelijk een Samojeed
6. Ik heb één broertje
7. Mijn lievelingskleur is roze
8. Ik ben altijd vrolijk :)
9. Ik doe niet aan een sport :o
10. Ik wil later een eigen huis bouwen!
11. Mij favoriete serie is Prison Break
 
 
 
11 vragen die ik van Anne-Lynn heb gekregen:




1. Wat is de reden dat je begonnen bent met bloggen?
Ik had nog een verhaaltje liggen, het opstel van groep 6 en die wou ik graag met mensen delen, toen bedacht ik om weer een blog te gaan beginnen, want ik had er 2 jaar geleden ook een, alleen ging ik nu een blog beginnen met allerlei verhalen erop.
 
2. Waar houd je het meest van in het leven?
Ik houd superveel van me vriendinnen en familie. <3

3. Wat inspireert je het meest?
Ik heb niet een ding wat mij inspireert, want eigenlijk inspireert mij alles wel.
 
4. Wat is je favoriete citaat?
"Vergeet dit niet, je bent een prachtmens"
 
 
5. Wat wil je sowieso doen voordat je sterft?
Nou ik heb een Bucket list gemaakt, en daar bovenaan staat dat ik naar China wil en daarna komt dat ik een haai onder hypnose wil brengen haha.
 
6. Speel je een sport, ja? Welke sport beoefen je?
Nee, ik doe geen sport haha.

7. Hoe zou je je stijl beschrijven?
Ik denk redelijk normaal, maar ik hou wel van kleuren erbij.

8. Hoe lang ben je al bezig met deze blog?
Sinds 20 september 2014 ben ik bezig met dit blog.

9. Herfst, winter, lente of zomer?
Ik denk lente & zomer, want ik hou meer van de warmte dan de kou, maar dat extreem warme weer vind ik ook niks.

10. Als je leven een film was wat zou de theme song zijn en waarom?
Ik vind Hakuna Matata een héél leuke theme song en vrolijk :) 
 
 
11. Wat wil je later worden als je bent opgegroeid?
Ik wil eigenlijk zo veel worden, ik heb elke week weer wat anders.
Maar op dit moment wil ik graag bij de C.S.I werken in Amerika, maar dat is volgende week wel weer anders hihi.
 
 
 
11 bloggers die ik niet nomineer:
Ik nomineer iedereen, die deze Liebster award tag wilt doen.
Dus ik houd me niet aan de regels, sorry!

de 11 vragen die "iedereen" moet beantwoorden:
 1. Als je nu op vakantie mocht, waar ging je heen?
2. Wat voor huisdier wil je graag?
3. Wie is je grootste idool?
4. Zomer, lente, herfst of winter?
5. Wat is je lievelingseten?
6. Wat staat boven aan je bucket list?
7. Hoe lang ben je al bezig met je blog?
8. Wat is op dit moment je leukste liedje?
9. Welke Disney film vind je het leukst?
10. Wat vind jij een mooie quote?
11. Wat is je kleding stijl?
 
Laat me weten als je hem gedaan hebt, ik wil hem graag lezen!
Dit was hem dan, de liebster award. Ik hoop dat jullie dit leuk vonden om te lezen en nu meer van mij weten!

 Liefs, Kim

1 opmerking: