Categorieën

vrijdag 21 november 2014

Ontvoerd - Deel 5

hee allemaal,

Deel 5 ! veel leesplezier.


Ik heb dus blijkbaar wat geslapen zeg ik hardop. Ik hoor dat er beweging is op de trap. Ik maak Olivia wakker denk ik bij mezelf. Ik kruip zachtjes naar Olivia toe en schud haar heen en weer. Ik zeg tegen haar zachtjes; hee, Olivia word is wakker ik hoor allemaal stemmen op de trap en volgens mij gaat de deur van de kelder open.
De deur van de kelder werd opengedaan en ik zag daar Mason staan. Hee, schatjes komen jullie mee. Ik heb een iets comfortabele kamer voor jullie met een normaal bed. Ik probeer op te staan maar het lukt niet. Ik was nog steeds vastgebonden maar ik was ook veel te zwak om nu op te gaan staan. Mason zag aan mij dat ik niet kon opstaan en probeerde mij een handje te helpen. Uiteindelijk naar veel gespartel stond ik op mijn benen. Ik werd samen met Olivia naar een kamer gebracht. Gelukkig kregen we samen nog een kamer dacht ik. Maar toen we bij de deur voor de eerste kamer waren zag ik dat Olivia naar een andere kamer werd gebracht. Shit denk ik bij mezelf.
Bo hier kun je je wat op sterken zegt Mason tegen mij. Ik krijg opeens een flinke steek in mijn ribben en val bijna flauw op de grond. Mijn ogen vallen dicht en blijkbaar vangt iemand mij op want anders voelde ik wel een hele harde grond. Mason tilt mij naar mijn kamer en legt mij op het bed neer. Hij geeft mij een kusje op mijn voorhoofd en zegt tegen mij Bo probeer maar wat te slapen. Ik knikte en hij liep weg. Ik dacht bij mezelf; waarom geeft hij mij een kusje hij heeft mij ontvoerd en ik heb hem zitten trappen.

Ik werd wakker nadat ik wat had geslapen. Ik voelde opeens weer een steek bij mijn ribben en mijn hele gezicht vertrok van de pijn. De deur ging open en ik zag opeens Brandon staan. Blijkbaar kwam hij mij eten brengen. Hij begint te praten en vraagt aan mij of het goed met me gaat. Ik knik langzaam ja. Maar net tijdens dat knikken krijg ik weer een steek in mijn ribben. De tranen springen mij in mijn ogen en Brandon ziet dat. Zal ik wat pijnstillers voor je halen? Vraagt Brandon aan mij. Ik knik langzaam en ga zo liggen dat ik geen pijn voel. Even later komt Brandon binnen met de medicijnen. Hij had ook wat andere pillen bij zich.
Hij geeft de medicijnen aan mij en een glas water. Hij zegt tegen mij; drink die medicijnen maar op misschien voel je je straks wel wat beter. Ik knik en giet het water samen met de medicijnen in mijn mond. Als ik de medicijnen heb door geslikt begin in met een beetje lichtjes te voelen in mijn mond. Ik vraag aan Brandon wat voor medicijnen dit waren. En hij antwoord; lekkere medicijnen. Het helpt wel hoor Bo maak je daar mee geen zorgen om. Ik begin opeens allemaal domme dingen te zeggen en ik begin te lachen en over schapen te praten.

Ik zie vaag voor me dat Brandon de kamer uit loopt en 5 min later komt Mason mijn kamer binnen lopen. Ik begin te lachen en ik zeg de domste dingen die in mijn hoofd zitten. Mason komt gelijk bij me en vraagt; wie heeft jou drugs gegeven Bo`tje? Ik antwoord met; braadworst en ik begin weer te giechelen. Iets later zeg ik; het begint met de letter B. weet je al wie het is Mason`tje? Hij zegt van ik ben zo terug hoor Bo wacht even. Kom je dan wel weer terug vraag ik aan hem. Dan kunnen we samen even knuffelen vraag ik lief. En ik zet mijn aller liefste gezichtje op. Hij gaf een heel vaag antwoord en dat was misschien. Maar ik kom zo terug Bo en hij liep de kamer uit. Hij roept door de gang heen en zegt Brandon hoe stom kun je zijn om Bo drugs te geven. Wat heb jij met je verstand vandaag. Ik hoor Brandon iets terug roepen van; ze wou zelf medicijnen hoor. En het eerste wat in me op kwam was de drugs die we hier hadden. Sukkel wat je bent. Zij krijgt straks de koppijn die wij vroeger altijd hadden van de drugs. Dan heeft ze nog meer pijn! Als jij nog 1 keer bij Bo komt dan doe ik je wat aan Brandon! Grinnikend luister ik naar Mason die helemaal boos word op Brandon. Ik trek het kussen tegen me aan en grinnik verder. Later komt Mason terug en zegt tegen mij; Bo probeer wat te slapen je zult het hard nodig hebben. Oké, zeg ik en ik kruip in mijn bed.


Dankjewel voor het lezen!

Liefs Kim.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten