Categorieën

vrijdag 19 december 2014

Ontvoerd - deel 9

Hee allemaal,

Dit is dan het 1 na laatste deel, want volgende week komt het allerlaatste deel!
Ik hoop dat jullie er nog even van gaan genieten. x



Ik ben verliefd op Mason denk ik bij mezelf. Ik kijk naar hem en ik weet het zeker. Zijn ogen en zijn haar ruiken eerlijk. Ik kan gewoon niet boos op hem blijven. Naar de aardbeien met chocola is het al 4 uur s `middags zie ik op zijn wekker staan. Ik ga even naar beneden oké? Is goed ik loop wel mee. Zullen we beneden tv kijken vraagt Mason? Een leuke film ofzo iets. Is goed roep ik terwijl ik al op de trap sta en hij uit zijn kamer komt lopen. Ik zie dat er Brandon en Luke op de bank tv aan het kijken zijn. Ik ga er lekker tussenin zitten denk ik bij mezelf. Ik loop naar de bank toe en plof neer tussen hun 2 in. Hé, Bo hoe gaat het met je rib vraagt Brandon. Wel goed hoor. Ik heb er alleen verband om van de dokter omdat hij geneusd is. Ow wat erg zegt Luke. ‘ja erg he Luke. Je hebt het zelf gedaan joh sukkel’. Denk ik bij mezelf maar ik zeg het niet. Anders krijg ik nog een trap van hem. Ik zie dat Mason ook binnenkomt en kijkt een beetje jaloers naar Brandon mij en Luke. Zullen we een film kijken zeg ik snel. Ja, is goed welke vraagt Luke. Een komedie zeg ik. Dan kan ik ook nog is even lachen en kijk Mason aan. Welke zullen we kijken zegt Mason snel. Eeuuh zullen we de Bad Neigbours kijken. Ik heb gehoord dat Zac Efron daar inspeelt. Is goed! Roepen ze tegelijker tijd.
De film is afgelopen zeg ik zielig naar 2 uurtjes. Ik lig ondertussen bij Mason op de bank. En wat vond je ervan vroeg ik aan hem. Leuk zegt hij met een grote glimlach op zijn gezicht. Net als jij fluistert hij in mijn oor.
Ik ga zo naar bed hoor Mason het is al 11 uur. Is goed ik ga wel met je mee. Maak het niet te spannend he Mason! Roept Luke. Haha, grappig hoor. Zoek jij nou eerst maar is vrienden voor dat je wat kan gaan zeggen. Ik zeg tegen Mason; laat hem nou maar. Hij roept maar wat.
Ik loop naar boven en trek een ander shirt van Mason aan en een pyjama broek van mezelf die ik nog had.

Ik loop naar de badkamer toe en poets mijn tanden. Daarna ga ik in bed liggen en doe ik mijn ogen dicht. Ik krijg nog een kusje op mijn voorhoofd van Mason en ga tegen hem aanliggen met mijn hoofd op zijn borst. Ik voel dat ik moe ben en val al gelijk in slaap. Ongeveer om half 3 word ik wakker gemaakt door Mason. Bo roept hij! Word wakker er is brand!!! Mason begint me door elkaar te schudden en ik word snel wakker en roep tegen hem; waarom doe je dat nou ik lag net zo lekker!. Bo er is brand! Met grote ogen kijk ik naar Mason toe en bijt hard op mijn lip. Ergens anders hoor ik mensen schreeuwen. We moeten uit dit huis zien te komen kom mee. Hij loopt naar de deur en ziet dat daar ook vlammen uitkomen. Zou het raam kunnen vraag ik twijfelend.! We kunnen niet door de deur zegt hij dus dan moeten we wel door het raam. Kom mee! Hij sleurt mij mee naar het raam. Ik zie dat hij een Matras pakt en de kussens en de kleding. Hij zegt tegen mij; we springen op het matras oké? En we springen op drie oké?! Ik knik en kijk naar beneden. Ik zie daar Luke en Brandon staan. Ik kijk nog is goed en zie dat het eigenlijk wel hoog is. Mason begint te tellen 1, 2, 3. Hij heeft mijn hand vast en na 3 springt hij. Ik word met hem mee getrokken omdat ik heel stevig zijn hand vast heb. Plof! Ik kom neer op iets zachts maar voel al gelijk een steek door mijn onderrug. Ik weet al gelijk dat dat niet goed was. Mason ligt daar en ik zie dat hij wel bij bewustzijn is. Snel pak ik zijn hand en zeg heel zachtjes; mijn rug Mason. Brandon en Luke komen naar mij toe en helpen mij met opstaan maar het doet zo`n pijn. Als ik uiteindelijk sta hoor ik dat de Brandweer, Ambulance en de Politie onderweg is hier naartoe. Luke zegt tegen Mason; ‘we kunnen nog vluchten Mason’. Nee, het is genoeg geweest. Ik blijf hier bij Bo. Jullie 2 gaan over het hek een achter het huis. Ik ga mijn straf uitzitten en Bo gaat naar huis toe. Zeg ik tegen Luke en Brandon. Ik geef ze snel en knuffel en zij rennen weg. Net op tijd.
Ik kijk naar Mason en zie dat de Politie Ambulance en de brandweer arriveren. Ik word zo afgevoerd en jij gaat lekker naar huis toe zeg ik tegen Bo. Nee wacht Mason! Roep ik. Het is al goed zegt hij tegen mij. Oké, zeg ik en ik gaf hem een knuffel en kus op zijn mond. Ik blijf wachten op de ambulance totdat ik word afgevoerd.
Mason riep ik als de agenten kwamen en hem meenamen naar het busje toe. Alles mocht gebeuren maar dit niet dacht ik.


Dit was dan het op 1 na laatste deel, ik hoop dat jullie alweer met spanning zitten te wachten op het allerlaatste deel!

Liefs, Kim

Geen opmerkingen:

Een reactie posten