Categorieën

vrijdag 12 december 2014

Ontvoerd - deel 8

heee allemaal,

deel 8 alweer, vinden jullie het nog leuk?


Mason moet vanmiddag een deal met iemand sluiten. Waarover dan vroeg ik? Dat kan ik je niet vertellen Bo. Laat me raden zeg ik snel sluit hij deal met drugs zodat jullie weer meer geld hebben. Hij zegt tegen mij van; dat mag ik niet zeggen Bo maar je hebt wel gelijk.
Jullie moeten stoppen met die drugs want dit gaat echt uit de hand lopen hoor Brandon.
Je hebt gelijk zegt hij tegen mij. Maar ik kan er niks aan veranderen. Want ik ben er net zo verslaafd aan als Luke en Mason. Ja, dat klopt maar jullie moeten er toch mee stoppen. Ik ga naar binnen hoor want ik krijg het heel erg koud.
Ik loop naar binnen toe en Olivia vraagt gelijk aan mij: en wat was er Bo?
Ow niks hij vroeg mij iets over eeuuh hij vroeg mij iets over of ik thuis miste.
En ik antwoorde met ja en toen snapte hij het niet enzo. Ik zeg tegen Olivia, ik ga naar mijn kamer toe hoor. Ik ben doodmoe. Oké, is goed!
Even later lig in mijn kamer en maak een iets te verkeerde beweging. Ik hoor mijn ribben kraken en krijg een hele erge pijnscheut door mijn buik heen. Ik begin te roepen naar Mason maar mijn stem is niet hard genoeg. Ik roep nog een keer met al mijn kracht denk ik. Mason! Ik hoor iemand op de gang richting mijn deur lopen. De deur gaat open en ik zie dat Mason daar staat. Gelukkig denk ik bij mezelf. Kun je een dokter ofzo iets halen voor mijn ribben? Want volgens mij is het niet goed namelijk. Ik deed een verkeerde beweging ofzo. Daar voelde ik weer een pijnscheut aan komen en kreeg tranen in mijn ogen. Wow Bo gaat het wel hoor ik Mason roepen. Ja, ja kun je een dokter ofzo iets halen alsjeblieft? Is goed Bo. ik bel hem nu gelijk. Even later komt er dokter mijn kamer binnen gelopen. Hallo, Bo ik ben dokter Liam. Hoe gaat het met je Ribben? Het doet pijn zeg ik snel en een beetje geïrriteerd. Hij komt hier speciaal voor mijn ribben omdat het pijn doet vraagt hij aan mij of het nog pijn doet denk ik bij mezelf. Is het goed als ik er even naar kijk? Ja zeg, ik. Doe je shirt dan maar iets omhoog zegt hij. Oké, is goed en ik doe mijn shirt omhoog. Ik kijk naar Mason en zie dat hij rood word. De dokter begint te kijken naar mijn ribben en drukt er een beetje op. Auw! Roep ik. Daar doet het pijn. Het is een gekneusde rib Bo ik ga het voor je verbinden en je moet de hele dag gewoon rustig blijven liggen. Oké is goed. Hij pakt het verband uit zijn tas en begint met het verbinden. Als hij weg is de dokter zegt Mason tegen mij; ‘ga maar lekker slapen bo het is al laat. Oké, zeg ik en ik geef hem een kusje op zijn voorhoofd en doe mijn ogen dicht.
De volgende ochtend word ik wakker en voel dat ik niet meer zo veel pijn heb van die trap in mijn ribben. Het verband heeft dus goed geholpen gelukkig maar.

Ik probeer op te staan en het lukt. Ik loop naar de kledingkast en zie dat er geen kleding meer ligt. Dan doe ik maar een shirt van Mason aan denk ik bij mezelf. Ik loop naar Masons kamer toe en klop voorzichtig op de deur. Kom maar binnen roept hij. Ik doe de deur open en vraag voorzichtig aan hem; mag ik een shirt van je lenen Mason? Mijn kleding is vies enzo. Ja is goed pak er maar er paar anders. Oké. En ik loop naar zijn kast toe en pak een paar shirts die ik wel mooi vind. Dankje zeg ik tegen Mason. Bo wacht is vraagt hij. Ja, wat is er Mason? Wil je bij me liggen? Ik kijk naar hem en zie dat hij een rode kleur over zijn wangen krijgt van schaamte. Ja is goed. Dan heb ik ook een vraag aan jou? Oké, vraag maar zegt hij een beetje stoer. Mag ik vannacht ook bij jou liggen Mason? Ja, tuurlijk Bo. Ik loop naar zijn bed toe en ga er op liggen naast hem. Ik leg mijn hoofd op zijn borst en sluit mijn ogen. Ik voel iemand bewegen en open mijn ogen weer. Ik heb een gevoel dat ik heb geslapen. He, ben je wakker geworden Bo`tje? Heb ik geslapen dan vroeg ik weer aan hem. Ja, je hebt ongeveer 2 uurtjes geslapen. Ow zeg ik. Ik ga even wat eten voor je halen Bo. Omdat je nog niet zo veel mag lopen met je rib. Hij staat op en loopt de kamer uit. Is goed Mason roep ik naar hem als hij de kamer uitloopt. Even later komt hij terug met een schaaltje aardbeien gedipt in chocola. Ik kijk even wat beter naar het bordje en zie dat het in de letter B is gemaakt. Awh, wat lief van je Mason. En ik geef hem een kusje op zijn voorhoofd. Geen probleem Bo. Dit is wel wat je verdient. Ik heb een vraagje aan je Mason. Waar is Olivia? Die hebben we vrijgelaten Bo. Wat! Waarom ik niet dan. Rustig Bo ze heeft beloofd om niets te zeggen. We hebben niks aan haar. Ze was ons eigenlijk alleen maar tot last. Dus hebben we haar naar huis gelaten. Ze heeft tegen haar ouders gezegd dat ze een tijdje aan het logeren was bij een vriendin van haar en het was vergeten om het eerder te zeggen. Maar we hebben jou nog wel nodig voor de drugs. En voor het geld zeg ik gekwetst. Ik zet het uit mijn hoofd en begin aan de aardbeien.


Dit was het weer voor deze week!

Liefs, Kim

Geen opmerkingen:

Een reactie posten