Categorieën

zaterdag 20 september 2014

Let's start

Hee allemaal!
 
In dit eerste artikel vertel ik jullie waarom ik nou begin met bloggen, wie ik ben & wat ik graag doe.
 
Ik heb dus dit blog aangemaakt. Ik bedacht op een dag, laat ik maar een blog aanmaken.
Ik kan er wel wat leuks van maken!
Ik ga vooral verhalen schrijven. Ik laat mijn fantasie de vrije loop. 
Ik probeer een keer per week een verhaal te plaatsen, dat wordt dan op vrijdag.

Ik schrijf wel als ik zin en genoeg inspiratie heb. Ik probeer natuurlijk wel zo leuk mogelijke verhalen te schrijven en er zo veel mee bezig te zijn als kan. Dus dat komt allemaal wel goed!
 
Laat ik me nu even gaan voorstellen en meer over mij zelf vertellen
 
Ik ben Kim, ben 14 jaar oud en zit in de 3e klas.
Mijn hobby's zijn vooral afspreken met vriendinnen, zwemmen (als het lekker weer is), nagels lakken, films kijken (vooral de horror genre) & muziek luisteren, qua muziek hou ik van Pop, R&B, House & Dance. Ik zit niet op een sport ook al zou ik dat wel willen, maar sporten is nou niet echt iets voor mij.
Dit was dan mijn eerste artikel op mijn nieuwe blog, ik hoop dat jullie er veel plezier bij hebben om het te lezen!
 
Veel liefs, Kim

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten